II LO Cieszyn

DOCUMASTER
Geografia

Wycieczka klasy 1 C

Dnia 22.10.2008 nasza klasa korzystając z ostatnich promieni słońca udała się na lokalną wyprawę ale bardzo przyjemną wycieczkę. Cel: Schronisko pod Tułem, widoki, bardzo fotogeniczne, towarzystwo, złota polska jesień.

Uczymy się od Szwedów. Wyjazd do Goteborga.

W ramach "Dni Szwedzkich" w Cieszynie, odbywających się pod patronatem Ambasady Królestwa Szwecji - pan dyrektor Grzegorz Ząbek uczestniczył w dniach 19-22 listopada w wizycie studyjnej "Szwedzki system wspomagania osób niepełnosprawnych". Organizatorem wyjazdu było Stowarzyszenie na rzecz integracji "Działajmy razem".

Wycieczka klasy 2 c

Dnia 9 października 2008 roku, klasa 2c pojechała na wycieczkę do Ustronia Polany. Stamtąd wjechaliśmy kolejką linową na Czantorię, następnie przeszliśmy na Małą Czantorię, a schodząc do Centrum Ustronia zatrzymaliśmy się "U Jonka", aby rozpalić ognisko.

Warsztaty chemiczne

Dnia 10 października 2008 roku klasa 2f (biol-chem) wyjechała na warsztaty chemiczne do Katowic. Całą ekipą o godzinie 9 wyruszyliśmy spod budynku liceum. Na miejscu, w Pałacu Młodzieży podzieliliśmy się na dwie grupy.

Piechotą w okolice Cieszyna

W dniu 12 września 2008 r., MY, klasa I A, wyruszyliśmy na wycieczkę integracyjną w stronę dzielnicy Cieszyna – Marklowic. Jej pierwszą częścią było zwiedzenie Cieszyna (Cieszyńska Wenecja, Park na Górze Zamkowej), a następnie jego okolic

FINLANDIA 2008

W dniach 30.08 - 5.09 br grupa naszych uczniów przebywała w Teuvie (Finlandia) w ramach wymiany z tamtejszym liceum. Podczas pobytu poznali system szkolny obowiązujący w Finlandii, uczestniczyli w zajęciach lekcych.

Fotoreportaż z wyjazdu do CERN-u

Nasza uczennica Karolina Wlach w nagrodę za I miejsce w konkursie "Poszukiwanie talentów" pojechała do Europejskiej Organizacji Badań Jądrowych w Szwajcarii. Opiekunem laureatki była mgr Danuta Bartnik.

Wycieczka klasy 1c

Dnia 3 czerwca 2008r. odbyła się wycieczka klasy 1C na Tuł. O godzinie 8:15 wyjechaliśmy z Cieszyna do Goleszowa.

Wycieczka do Oświęcimia

26 marca 2008r. odbyła się wycieczka do Oświęcimia, w której brało udział kilka klas z naszej szkoły. O godzinie 8:00 wyjechaliśmy autokarem spod naszej szkoły. Gdy dotarliśmy do Oświęcimia,najpierw zwiedzaliśmy Muzeum Auschwitz, a później udaliśmy się do Muzeum Birkenau.

XXVIII Rajd Młodzieżowy

UWAGA! Miłośnicy gór i pieszych wędrówek! Wiosna tuż, tuż a wraz z nią kolejny rajd na "Powitanie Wiosny" organizowany przez PTTK, w którym nasza szkoła chce wziąć udział.