2W na Telesforówce!!!

Trzy Kopce Wiślańskie w przepięknych barwach jesieni zdobyte przez 2W! To był czas na integrację klasową, wesołe rozmowy, ogniskowanie przy schronisku na Telesforówce i wspólne zabawy - było super!!!

Paintballowa gra terenowa

W promieniach jesiennego słońca, w leśnych ostępach, na łące, ubłoceni po pachy, uczniowie klasy 2R integrowali się w paintballowej grze terenowej.

Integracyjny czas

W Koperniku klasy 1B i 1D ruszyły w teren i to nie byle jaki : las, łąka, błoto, słońce , kałuże i uśmiech na twarzy. Ubrani w zielony mundur, w ręku broń, maska na głowie i zachowany dystans…

Sportowa wycieczka nad Jezioro Żywieckie

16 września klasa 2T pojechała na wycieczkę nad Jezioro Żywieckie. Hotel "Odys" przygotował dla nas wiele atrakcji: paintball, wycieczka kajakowa i siatkówka plażowa. Istotnym atutem wycieczki była też doskonała pogoda, idealna na plażowanie nad wodą. Wycieczka pozwoliła odpocząć od nauki i aktywnie wypocząć. Chętnie zostalibyśmy tu dłużej.

Klasa 3D na wycieczce

Całą środę, 23 września, spędziliśmy w ośrodku wypoczynkowym Odys nad Jeziorem Żywieckim w Tresnej. Rano pływaliśmy kajakami, potem zjedliśmy obiad i bawiliśmy się na terenie ośrodka. Każdy znalazł coś dla siebie (gry i zabawy, siatkówka, bilard, spacery). Po południu wyszliśmy na paintball. Gdy zmęczeni wróciliśmy do ośrodka, czekało na nas ognisko.

Pamiętamy o Żołnierzach Niezłomnych

W dniu 3 marca br. w cieszyńskim magistracie odbyła się uroczystość poświęcona pamięci Żołnierzy Wyklętych.

Projekt ŁĄCZKA

W niedzielę 1 marca przypada Dzień Pamięci o ,,Żołnierzach Wyklętych’’. Z kolei 19 lutego grupa uczniów biorących udział w projekcie ,,Łączka’’ wraz z panią Iloną Morcinek wyjechała do Warszawy, by zobaczyć miejsca kaźni i pochówku żołnierzy podziemia antykomunistycznego.

Klasa 1d na wycieczce narciarskiej

Ośrodek Złoty Groń Istebna.

ZWIEDZAMY MUZEA

Wtorek upłynął uczniom klas I C oraz II C na wycieczce po muzeach. Najpierw wybraliśmy się do Świętochłowic, gdzie w budynku dawnej komendy policji znajduje się Muzeum Powstań Śląskich.

Lekcje w muzeum

W dniu 18 lutego br. uczniowie klasy 1c i 2c w ramach zajęć z historii i wiedzy o społeczeństwie uczestniczyli w wycieczce przedmiotowej.

Kolędy po francusku

W czwartek (30.01.2020) w cieszyńskim Domu Narodowym odbył się koncert kolęd w języku francuskim w wykonaniu uczniów z II Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika w Cieszynie,