KIERMASZ KSIĄŻEK 2020


  • Jak co roku zapraszamy Wszystkich do zakupu kiermaszowych książek, ale wirtualnie w sklepie internetowym:

    www.ksiegarnia-tuliszkow.pl

    Kupując wspomagasz bibliotekę szkolną, ponieważ 15 % z kwoty zakupu jest przekazywane na jej konto. Aby tak się stało wpisz w zamówieniu kod identyfikacyjny naszej placówki.

    Kod szkoły pozwoli na skojarzenie szkoły z zamówieniem: G.CIE.CIESZ.ZL (Kod ten należy wpisać w polu Dodatkowe Informacje, przed kliknięciem przycisku PODSUMOWANIE. Nie wpisujemy kodu w polu Kupon rabatowy.)

    Możliwości odbioru: 1. za pośrednictwem szkoły (nazwanej na formularzu „siedzibą firmy) 2. indywidualnie (darmowa przesyłka od kwoty 100 złotych)

    AD. 1 Odbiorę moje zamówienie w swojej placówce: takie zamówienie zostanie zrealizowane wraz z innymi zamówieniami z danej placówki, nie później niż w ciągu 2 tygodni od jego złożenia. W zbiorczym kartonie znajdą się mniejsze paczki opatrzone imieniem, nazwiskiem i adresem domowym konkretnego odbiorcy. Takie zamówienie (bez względu na jego wartość) jest dostarczane na koszt Księgarni – nie ma tu dodatkowych opłat związanych z przesyłką. Zbiorczy karton adresujemy na osobę kontaktową, która współpracuje z Księgarnią z ramienia szkoły. W Polu „dostawa” należy zaznaczyć opcję „odbiór osobisty w siedzibie firmy”. Po przejściu do danych adresowych należy zaznaczyć opcję „inny adres wysyłki” i wpisać tam własne imię i nazwisko oraz adres szkoły.
    AD. 2 Chcę otrzymać zamówienie bezpośrednio do domu prywatnego: w zależności od wybranych towarów realizacja zamówienia trwać będzie 3 dni (dla towarów ze statusem „dostępne”) lub 5 dni roboczych (dla towarów ze statusem „na zamówienie”. Jeśli zamówienie zostanie złożone na kwotę większą niż 100 zł, wówczas system nie doliczy dodatkowej opłaty za przesyłkę. W przypadku mniejszych zamówień zostanie doliczona opłata za dostawę – w takim przypadku polecamy skorzystanie z opcji odebrania zamówienia w placówce, gdzie dostarczamy zamówienia bezpłatnie bez względu na ich wartość.

    WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW O ZASADACH SKŁADANIA ZAMÓWIENIA ZNAJDZIECIE W ZAŁĄCZNIKACH OTRZYMANYCH POCZTĄ E-MAIL W E-DZIENNIKU.

    ZACHĘCAMY DO UDZIAŁU!

    Źródło zdjęcia: http://wiescilubonskie.pl/charytatywny-kiermasz-ksiazek-zaproszenie/

Projekt: mgr Tadeusz Gajdzica e-mail:tadeusz.gajdzica@poczta.internetdsl.pl